4/28/2012

prolog.

Jesteś siostrą Nialla mieliście cudowną, kochającą matkę która zmarła 3 lata temu. Został Wam tylko ojciec który po śmierci mamy zaczął pić, często was bił pomogła mu pewna kobieta w której się zakochał, ona tylko leciała na jego kasę ale on tego nie widział ona pomiatała tobą i Niall'em. On już nie mógł tego wytrzymać gdy tylko dostał się do X-factora był szczęśliwy, że w końcu się uwolni od tego całego życia, zazdrościłam mu, niechałaś, żeby ta kobieta tobą gardziła. Tata zadecydował, że wyjedziecie do Polski, protestowałaś ale wiedziałaś, że to i tak nic nie wskóra. Niall przy pożegnaniu mocno Cię przytulił i powiedział ze łzami w oczach :
- będzie mi Cię tu brakowało mała. - rozpłakałaś się - nie płacz, wyciągnę Cię z tąd i będzie jak dawniej .
Nie wiedząc kiedy byłaś już w samolocie, po kilku godzinach lotu byliście już w Polsce.
Przez długi czas utrzymywałaś kontakt z Niall'em ale zaczął się urywać, on wyjeżdżał w trasy, nagrywał płyty razem z zespołem którego prawie wgl nie znałaś. Tu w Polsce zainteresował Cię Hip-Hop w Polskim wykonaniu był naprawde świetny, Polska była piękna i cudowni ludzie, jednak chciałaś wrócić do UK. W te wakacje kończyłaś 18 lat i cieszyłaś się, że w końcu bd mogła tam pojechać. Pewnego popołudnia zobaczyłaś na VIVIE twojego brata z całym zespołem do klipu WMYB, no nie powiem twój braciszek wyładniał, znacznie wyładniał, i wgl to całe 1D no cud! Postanowiłaś napisać do brata na tt " Hej. Dawno nie rozmawialiśmy, strasznie tęsknie, nie mogę tu już wytrzymać Carolina jest okropna, chcę jak najszybciej wrócić do Anglii. Zostały mi 2 tygodnie szkoły. Czy mogła bym Cię odwiedzić?" Na odpowiedź długo czekać nie musiałaś, Niall od razu zadzwonił na skype no i pogadaliście chyba z 3 godziny. Ustaliliście, ze od razu po zakończeniu szkoły polecisz do swojego brata.
Ten czas mijał baaardzo szybko w ostatni dzień wybrałaś się na zakupy, spakowałaś się i zasnęłaś. Następnego dnia miałaś samolot do Wielkiej Brytanii.


Hej. Co myślicie? :> jak wam się podoba ? jest sens pisania? ;) 

5 komentarzy:

  1. zapowiada się fajnie ;)
    czekam na pierwszy rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. początek jest doobry. mam nadzieję, że reszta też tak będzie <3 (:
    kiedy 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo dobrze.
    dodaj pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. :D Zaraz przeczytam 1 rozdział. ;)


    http://one-direction-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń